Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

fredag den 22. december 2023

Bloggen går på juleferie!


Traditionen tro sender jeg bloggen på juleferie.

Juledagene er fyldt med arrangementer med både den ene og den anden side af familien, og det glæder jeg mig til. Jeg glæder mig til juleaften, til at hygge med min familie, til at læse, til at gå ture i vintervejret med hundene og til at lave ingenting.
Som du kan se, er min tbr for resten af året en kende stor, og jeg håber at nå så mange af dem, som muligt.

Tak til dig, der har læst med i år. 
Tak til alle forlag og forfattere, der har sendt anmeldereksemplarer til mig.

Jeg ønsker dig og dine kære en rigtig glædelig jul og et godt nytår.

Vi ses i det nye år!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar