Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

søndag den 3. juli 2016

Ferielæsning #1 - Sommer 2016

Det er blevet juli, og jeg har tre ugers ferie. Det er første gang i to år at jeg har ferie i tre sammenhængende uger. Det første år jeg blev færdig som kandidat arbejdede jeg hele sommeren og havde kun én uges ferie op til jul. Sidste år havde jeg en uges sommerferie, så i år bliver det helt mærkeligt at have så meget fri. Jeg har hat fri siden i torsdags, og dagene er allerede så småt ved at flyde sammen for mig. Det er vel et godt tegn på at jeg er ved at komme helt ned i gear.

Jeg har ikke nogen decideret planer for min sommerferie. Faktisk har min mor, far og lillebror lagt mange flere planer for, hvad jeg kan bruge min ferie på end jeg selv har. Jeg kan blandt andet give mig til at luge blomsterbede med min mor, luge flyvhavre i marken, rengøre stalde samt kalke dem (man er vel datter af en landmand). Og de kan sikkert finde på flere ;)

Det eneste jeg selv har planlagt er, at jeg skal læse, læse og læse. Og som en hver anden læsehest, tror jeg selvfølgelig, at jeg løber tør for læsestof. Så derfor har jeg udvalgt en kæmpe stak bøger - fordi jeg selvfølgelig ikke kunne begrænse mig, da jeg jo kunne få lyst til at læse lige netop den roman jeg ikke tog med.

Jeg regner bestemt ikke med, at jeg når at læse alle bøgerne i min ferie, men så har jeg jo noget at vælge imellem, og jeg har resten af sommeren til at få dem læst.

Fra biblioteket:



Fra mine bogreoler:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar