Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

torsdag den 25. maj 2017

Currently reading #7 - Kristi himmelfartsdag edition

For mange betyder Kristi Himmelfart en forlænget miniferie eller weekend. Jeg har da også fri i dag, men skal på arbejde i morgen, da biblioteket åbner igen, og folk skal jo have noget at læse i weekenden. Men det er nu altså rart med en lille fridag ind imellem. Så derfor har jeg også besluttet mig for at dagen skal bruges på at slappe af. Det betyder ingen huslige pligter eller lignende - de må vente til i morgen, hvor hverdagen igen kalder for en kort stund. I stedet for vil jeg bruge dagen med med en god bog som Sense and Sensibility, en stak Doctor Who noveller, anden sæson af Buffy the Vampire Slayer og actionfilmen Deepwater Horizon.

Der er lagt op til en dejlig afslapningsdag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar