Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

torsdag den 25. januar 2018

Fødselsdagsgaver


I søndags havde jeg fødselsdag, som blev fejret hjemme hos mine forældre. Det var en dejlig dag med morgenbrød, familiehygge, gåture, dejlig mad og håndbold i tv'et.
Det blev også til et par gaver, hvor der selvfølgelig var nogle bøger i blandt. Jeg havde ønsket mig to, og det var sørme også dem jeg fik ;)


For en gangs skyld havde jeg ønsket mig en fagbog Det er ikke så tit jeg læser faglitteratur, efter jeg endte mit studie, men der sniger sig da nogle ind imellem. Huset Romanov 1613-1918 af Simon Sebag Montefiore er en bog, jeg længe har haft et godt øje til, og jeg glæder mig til at læse og lære noget mere om russisk historie.


Der sneg sig også en mere skønlitterær bog ind. Nemlig Leonora Christina Skovs nyeste bog Den, der lever stille. Jeg har indtil videre kun hørt godt om den, så jeg glæder mig til at dykke ned i den på et tidspunkt.

Foruden bøgerne fik jeg også mere praktiske ting, som en ny hovedpude og nogle penge til at købe blandt andet haveredskaber for.

Det var som sagt en rigtig dejlig dag, og jeg glæder mig til at nyde mine fine gaver.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar