Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

mandag den 8. januar 2018

Læseliste for Januar 2018 - TBR #1


Nogle af mine mål for i år er at få læst flere af mine egne bøger og få færdiglæst nogle flere af mine mange serier. For at hjælpe mig selv, har jeg derfor valgt at lave en tbr for hver måned. Jeg vil nemlig også gerne være bedre til at følge mine tbrs, for jeg kan jo godt lide at lave dem, og så giver de mig et fokus. Men for at jeg ikke skal give op på halvvejen udvælger jeg kun mellem 3-5 bøger hver måned, selvom jeg læser mere end det. Til februar vil jeg også bestræbe mig på at få lavet min tbr lidt tidligere ;)

Min januar tbr kommer til at bestå af 5 bøger. Fire af bøgerne er bind i serier, hvoraf to er genlæsninger, og den sidste bog er en vinterbog, så derfor er det passende at læse den nu.

  • From Bad to Cursed (Bad Girls Don't Die #2) af Katie Alender
  • Kamp til stregen (Off-Campus #4) af Elle Kennedy
  • Winter - A Folio Anthology
  • A Court of Thorns and Roses (A Court of Thorns and Roses #1) af Sarah J. Maas 
  • A Court of Mist and Fury (A Court of Thorns and Roses #2) af Sarah J. Maas

Jeg glæder mig meget til at kommer i gang med dette tbr-projekt og jeg glæder mig endnu mere til at læse bøgerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar