Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

tirsdag den 17. juli 2018

Currently reading #14


[Reklame - Indeholder anmeldereksemplarer fra Politikens Forlag (Rosernes torne) og Tellerup (Banneret samles)]

Jeg har lige haft to ugers ferie, hvilket var helt igennem dejligt og afslappende. Nu skal jeg arbejde en uges tid og så har jeg sørme endnu en uges ferie. Denne uge skal dog bruges på at få lavet nogle praktiske ting på huset såsom at male lister, behandle døre og ordne have. Men jeg regner dog også med at få læst nogle bøger og gået nogle lange ture indimellem alt det praktiske.

Lige nu er jeg i gang med at læse 3 forskellige bøger, som alle er over 500 sider. Jeg startede på dem under Tome Topple Readathon, men nåede ikke at bliver færdig med dem i løbet af readathonet. To af dem læser jeg som papirbog mens den sidste er en lydbog. Det drejer sig selvfølgelig om Rosernes torne af Stephen og Owen King, It af Stephen King og Banneret samles af Pernille Eybye og Carina Evytt.

Hvis jeg ikke når at blive færdig med dem i løbet af ugen, håber jeg i det mindste at få gjort et anseeligt indhug i dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar