Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

torsdag den 12. juli 2018

Nye bøger #37 - tilføjelser i juni


[Reklame - Indeholder anmeldereksemplarer fra forlagene LeatherboundDreamlitt og Tellerup]

Det er igen blevet tid til at vise en stak nye bøger frem. I juni blev det til 11 nye bøger. 4 af bøgerne var anmeldereksemplarer (tusind tak til forlagene) og de sidste 7 bøger har selv købt.
Lad os starte med anmeldereksemplarerne.


Fra Tellerup har jeg modtaget to bøger. Rejsen til Falkien (Izola #1) af Christina Bonde er staten på en ny paranormal romance fantasy serie.
Banneret samles er tredje del af fantasy serien Dragernes konge, som er skrevet af Pernille Eybye og Carina Evytt.


Fra Leatherbound modtog jeg til bogbloggereventet i juni Skyggen fra Nord (Grænsen til Trafallas #2) af Julie M. Day.
Scener fra et parforhold af A. Silvestri fik jeg tilsendt fra Dreamlitt.


I starten af juni købte jeg Jay Kristoffs nyeste udgivelse LifeL1k3, som er starten på en ny science fiction/young adult serie.
Ligeledes købte jeg betteravn: Verden styrter af Malene Sølvsten. Jeg skal lige have læst Ravnenes Hvisken 2, men så kaster jeg mig også straks over denne.
I junis FairyLoot modtog jeg Grace & Fury af Tracy Banghart.


Jeg var et smut i Føtex en dag og faldt over to af Lucinda Rileys bøger, Stormsøsteren og Skyggesøsteren, som var sat ned til en ganske god pris, så de kom selvfølgelig med hjem.


Jeg bestilte også to bøger ved The Folio Society, men desværre var den ene skadet ved ankomst, så jeg venter pt. på at høre fra dem. 
Heldigvis var der ikke sket noget med Antonement af Ian McEwan, og da de kørte med et tilbud, da jeg bestilte fik jeg Summer: A Folio Anthology med gratis.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar