Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

søndag den 24. marts 2019

Biblioteks Haul #3


Jeg kommer jo til dagligt på et bibliotek i kraft af mit arbejde, og jeg skal da lige love for at man bliver udsat for utallige mange fristelser. De sidste par år har jeg forsøgt at begrænse antallet af de bøger, som jeg låner med hjem. Det har faktisk gået relativt godt med at holde det nede på et niveau, som sikre at jeg også får læst bøgerne inden de skal afleveres. Selvfølgelig får jeg ikke altid læst alle de bøger jeg slæber med hjem, ligesom jeg heller ikke altid får set alle de film jeg låner. Nogle gange rammer man bare fordi, men så er det jo dejligt at man bare kan aflevere romanen/filmen igen.

På det sidste er mine hjemlån dog fået vokseværk, og jeg har derfor rigtig mange bøger hjemme, som jeg gerne skulle nå at læse inden de skal afleveres igen. Det lægger et vist pres på mine skuldre at have de mange stakke liggende rundt omkring, fordi der også er så mange andre bøger, som jeg gerne vil læse. Men mine fingre er krydsede, for at jeg når, hvis ikke alle, så de fleste af dem. Det er nemlig bøger, jeg ser frem til at læse, og der er lidt for enhver smag. Der er både romaner, novellesamlinger, faglitteratur, tegneserier og børnebøger i flere forskellige genrer. Og skulle jeg ikke nå at læse dem alle, kan jeg jo altid låne dem igen på et andet tidspunkt. Det er en af de gode ting ved et bibliotek.

Har du lånt noget godt på biblioteket for nyligt? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar