Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

søndag den 30. august 2020

Illumicrate #16 - We Are The Resistance Juli 2020

Langt om længe har jeg modtaget julis Illumicrate boks. Denne gang var temaet We are the Resistance. Det var igen en lidt blandet boks, hvor der er nogle ting, som jeg godt kunne lide og bruge, men da var også nogle ting, der slet ikke var mig. 

Så lad os komme i gang med unboxingen. 


Den første ting er denne keramikvase, der er formet som en bog. Jeg mener at det er den tredje i rækken. Jeg kan godt lide designet og farvevalget, så den ryger fluks ind på hylden til de andre. Designeren er @chattynora.


Jeg elsker normalt notesbøger, men jeg er virkelig ikke glad for den her. Artprintet er desværre slet ikke min stil. Jeg synes, at det er direkte grimt, så jeg tvivler på, at jeg får brugt notesbogen. 
Desigernen er @carlydraws.illustration.


En anden ting, som jeg heller ikke får brugt, er disse solbriller. Jeg har nemlig brug for styrke i mine, så de ryger videre til nogle, der rent faktisk kan bruge dem og som er fan af Star Wars (som er den fandom de er inspireret af). 
Solbrillerne er lavet af @heyatlascreative


Jeg er tilgengæld ret vild med denne pin, som er baseret på månendes bog. Elsker de farver som @fableandblack har brugt. 


Denne nøglering er også virkelig fin, selvom den ikke var helt nemt at fotografere. Designeren er @felfiramoondesigns.


Den næste ting er dette kortsæt med karakterer fra An Ember in the Ashes. Jeg kan godt lide stilen, og jeg kan bruge dem som bogmærker. 
@michelacacciatore har designet dem. 


Boksen indeholder også et bogmærke, som reklamere for Sweet Black Waves samt en badge, jeg ikke rigtig ved, hvad er inspireret af. (Min første tanke var Hunger Games, men jeg er ikke sikker).


Så er vi kommet til månedens bog, som er Seven Devils af Elizabeth May og Laura Lam. Den er en science fictin roman, og har selvfølgelig fokus på et oprør. Den lyder spændende, så jeg regner med at få den læst på et tidspunkt. 

Som sagt var det lidt en blandet omgang, men jeg afprøver lige et par bokse til, og så må vi ses, hvad der sker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar