Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

tirsdag den 5. januar 2021

FairyLoot #41 - Thick as Thieves December 2020


Det er blevet tid til at unboxe decembers FairyLoot. Denne gang var temaet Thick as Thieves.


Den første ting i boksen var denne strikket hue, som er inspireret af en af mine yndlings børnebøger, The Hobbit af J.R.R. Tolkien. Det er en fin hue, som jeg glæder mig til at tage i brug. Designeren er @jezhawk


Den næste ting var denne "falske" bog, som er velegnet til at opbevare bogmærker og andre små ting i. Jeg har allerede næsten fyldt de tidligere "falske" bøger, som jeg har modtaget, så det er meget godt at jeg får en nu. @noverantale har designet den.


Der bliver længere og længere mellem de fysiske breve, men jeg synes nu alligevel at denne brevåbner formet som et sværd er ganske smart. Om ikke andet kan den altid pynte på en af bogreolerne eller skrivebordet. Sværdet er inspireret af Throne of Glass af Sarah J. Maas.


Boksen indeholdte også en vægkalender med illustrationer af forskellige boglige karakterer, som er designet af @dominiquewesson. Jeg kommer nok desværre ikke til at bruge den, da jeg ikke har brugt vægkalendere i flere år.


Denne fine lille notesblok vil være ganske fin at skrive små to-do lister og andre noter ned på. @eunicify.art står bag designet, som er baseret på Children of Blood and Bone af Tome Adeyemi.


Dette fine artprint forestiller karakterne fra The Raven Cycle af Maggie Stiefvater og tegnet af @_saintdri. Det kommer til at se fint ud på en af mine bogreoler.


Månedens tarotkort er igen baseret på karakterer fra House of Earth and Blood af Sarah J. Maas og designet af @arz28.


Månedens bog er Master of One skrevet af Jaida Jones & Dani Bennett. Det er ikke en bog, som jeg har hørt om før. Det er en fantasy fortælling med feer, trolddom og et tyveri. Det er en murstensroman, men kapitlerne er korte, så forhåbentlig er den lidt af en pageturner, når jeg kommer i gang med den. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar