Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

søndag den 4. april 2021

Nye bøger #70 - tilføjelser i marts


[Indeholder anmeldereksemplar]

8 nye bøger blev det til i marts.


Turbine har været så søde at sende mig Solvogteren af Maja Lunde. Jeg elskede hendes Snesøsteren, som jeg læste for et par år siden, så derfor er jeg mega spændt på denne.


Neros tårn af Rick Riordan, som er sidste bog i serien om Apollon, udkom sidst i februar, og da jeg fik de fire første i julegave, skulle jeg selvfølgelig også have fingrene i denne.


Jeg læste Vei 1 & 2 af Sara B. Elfgren tilbage i januar, og jeg elskede den så meget, at jeg gerne ville eje den.


A ​Court of Silver Flames af Sarah J. Maas er nok en af de mest ventede udgivelser i år, og jeg glæder mig utrolig meget til at læse den!


Steen Langstrup havde et tilbud på Fluernes hvisken, som jeg har læst flere gange, men som jeg kun har en gammel og slidt biblioteksudgave af et eller andet sted. 


Jeg købte også Christina E. Ebbesens to bøger Sumpbaronens rejse og Bondekongens rejse. De er de første to bøger i en fantasyserie, som jeg har hørt meget godt om.

Har du købt nogle nye bøger for nylig?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar