Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

lørdag den 24. april 2021

Readathon #12 - april 2021

Dette blogindlæg vil løbende blive opdateret


[Stormflod er en anmeldereksemplar fra forfatteren // Ursiderne er et anmeldereksemplar fra Gyldendal // Arven fra fortiden er et anmeldereksemplar fra Turbine]

Klokken 8:24
Så er der kun en lille halv time til at #ReopenReadathon går i gang.
Jeg har sovet længere end normalt, fået sat en kogevask over, taget billeder og spist morgenmad.
Nu vil jeg bare slappe lidt af indtil det hele går i gang.

Klokken 9:00
Så er vi i gang! 
Jeg vil starte med at læse 9 fra de ni verdener af Rick Riordan. Jeg har savnet Magnus & co.
God læselyst til alle!

Antal bøger læst: 0
Antal læste sider: 0

Klokken 10:36
Så har jeg både fået hængt vasketøj op og fået læst min første bog. 9 fra de ni verdener er en lille samling af korte fortælling fra Magnus Chase universet. Magnus er ikke selv med i fortællinger (som jeg synes er lidt af en skam, da jeg elsker ham som karakter), men til gengæld får vi et lille indblik i nogle af de andre karakterer.
Min næste bog bliver Come Tumbling Down af Seanan McGuire, når jeg lige har fået tjekket Instagram.

Antal bøger læst: 1
Antal læste sider: 168

Klokken 13:41
Så fik jeg læst Come Tumbling Down, som var endnu en fin tilføjlelse til Wayward Children serien.
Nu vil jeg tage hul på min næste bog, som bliver Stormflod af Eva Munk.

Antal bøger læst: 2
Antal læste sider: 374

Klokken 14:55
Stormflod var spændende læsning om 14-årige Tennas kamp for klimaet. Glæder mig til at næste bog udkommer.
Jeg har læst alle korte bøger på min tbr, så nu vil jeg kaste mig over Tilbage til Izola og finde nogle snacks frem. Det er helt sikkert tid til snacks.

Antal bøger læst: 3
Antal læste sider: 505

Klokken 17:55
Jeg har læst min fjerde bog, Tilbage til Izola, som var en ok læseoplevelse. Der var en del ting, som jeg ikke rigtig brød mig om, som desværre trak en kende ned.
Nu vil jeg give mig kast med at lave noget aftensmad.

Antal bøger læst: 4
Antal læste sider: 841

Klokken 19:09
Aftensmaden er netop blevet spist. Forinden fik jeg en lille snak med min mor og far, hvilket var meget hyggeligt.
Nu vil jeg gå i gang med Ursiderne af Nanna Foss.

Antal bøger læst: 4
Antal læste sider: 841

Klokken 23:59
Nåede netop at vende sidste side i Ursiderne inden klokken slog midnat!
Overvejer kraftig at gå i seng med en bog, da jeg har flere ting, som jeg gerne vil nå senere i dag, og som jeg gerne vil være nogenlunde frisk til.

Antal bøger læst: 5
Antal læste sider: 1.284

Klokken 7:43
Jeg har været oppe i lidt over en time, har fået spist morgenmad, men har stadig nattøj på. Inden jeg faldt i søvn i går fik jeg læst Amanda Lovelaces The Princess Saves Herself in this One, samt læst halvdelen af The Witch Doesn't Burn in This One. Her til morgen har jeg fået færdiglæst The Witch Doesn't Burn in This One og The Mermaid's Voice Returns in This One.
Jeg går ikke i gang med Stephen King novellesamlingen, i stedet for læser jeg videre i Arven fra fortiden af Nathali og Bettina Liane. 
Jeg læser nok til omkring kl. 10, hvorefter jeg vil gå et smut i haven.

Antal bøger læst: 8
Antal læste sider: 1.883

Klokken er 10:00
Så har klokken rundet 10, og jeg tænker, at jeg stopper nu. Jeg fik læst 123 sider i Arven fra fortiden, og det er jeg godt tilfreds med. Jeg vil læse videre i den senere i dag, men nu trænger jeg til at lave noget andet. 
I alt fik jeg læst 2.006 sider og 8 bøger, hvilket jeg er rigtig godt tilfreds med. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar