Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

lørdag den 8. juli 2023

Nye bøger #94 - tilføjelser i juni

 
[Indeholder anmeldereksemplarer]

I juni modtog og købte jeg 11 bøger. 5 af dem er anmeldereksemplar, 2 var forudbestillinger, 2 var fra Saxo og 1 købte jeg for to Rittersport. 


Stav til sorg af Eva Munk er et anmeldereksemplar fra forfatteren. Jeg betalæste en tidligere version, og jeg glæder mig så meget til at læse den endelig version.

Når frosten kommer af Aske Munk-Jørgensen er et anmeldereksemplar fra Superlux. Det er en horrorroman, og jeg er spændt på om den formår at skræmme mig.


Fra Straarup & Co. har jeg modtaget Håb, som er tredje bog i serien Ingen som os, samt Som familie, som er en del af deres letlæsningsserie HIP. Begge bøger er skrevet af Eva Munk.
Jeg modtog også Dig og mig for altid af Marie Duedahl, som også er en del af HIP.


Gennem Illumicrate har jeg købt Lore Olympus vol. 3 og vol. 4 af Rachel Smythe. Jeg har allerede læst dem begge, og nu glæder jeg mig virkelig meget til vol. 5, som udkommer senere i år.


The Art of Prophecy af Wesley Chu har en af de booktuber jeg følger anbefalet, så den blev jeg interesseret i.
Yellowface af Rebecca F Kuang har jeg planer om at læse inden forfatteren besøger Fantasyfestivalen i september.
Danmarks dagsommerfugle af Ole Fogh Nielsen glæder jeg mig til at studere nærmere og blive klogere på sommerfugle.
Jeg opdagede, efter at jeg havde taget billeder og begyndt på dette bookhaul, at jeg havde glemt at inkludere In the Lives of Puppets af TJ Klune, men den har jeg altså også købt her i juni.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar