Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

søndag den 6. august 2023

Nye bøger #95 - tilføjelser i juli

 
Julis bookhaul består kun af 2 bøger, men jeg har inkluderet 2 bøger fra juni, som jeg endnu ikke har fået vist frem.


I juni modtog jeg Teddy Vorks nyeste gyser Pigen med det regnvåde hår, som er et anmeldereksemplar fra Calibat. Jeg har allerede læst bogen (2 gange), og det er en virkelig god og effektiv gyser for børn og unge. Anmeldelse kommer i august.


In the Lives of Puppets af TJ Klune nævnte jeg i mit juni bookhaul, men jeg glemte at tage et billede af den. Nu har jeg også fået den læst, og den var virkelig god. Anmeldelse på vej.


De bøger jeg rent faktisk fik i juli var Illumicrates udgaver af The Priory of the Orange Tree og A Day of Fallen Night af Samantha Shannon. De er virkelig fine udgaver, og jeg glæder mig rigtig til at læse dem (men er også lidt skræmt over deres størrelse).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar