Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

mandag den 4. marts 2024

Serie marts


[Indeholder anmeldereksemplarer] 

En ny runde af The Final Book Support Group (Steph Loves står bag) er denne gang et ugelangt readathon som løber af stablen fra d. 18. marts til d. 24. marts. I flere år har det været mit mål at læse flere serier, og nogle gange går det godt, og andre gange knap så godt. Og igen i år har jeg det som et årligt læseprojekt.

Efter at have set Stephs video blev jeg for det første inspireret til deltage i readathonet, men jeg fik også lyst til at læse serier hele måneden, så det har jeg besluttet mig for at gøre, og så må vi se hvordan det kommer til at gå. Jeg håber i hvert fald at det kan kickstarte min serielæsning op i et højere gear, så jeg kan komme videre i flere serier, og endda afslutte nogle. Det ville være dejligt.
Jeg har lige nogle bøger, der ikke er en del af en serie, som jeg skal have læst, men dem tænker jeg, at jeg godt kan få flettet ind.
Jeg overvejer at lave en form for opsamling, så det tænker jeg lige over, hvordan jeg kan gøre det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar