Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

tirsdag den 14. august 2018

Læseliste for august 2018 - TBR #8


Jeg har ikke fået planlagt en tbr for august måned. Der er flere grunde til det, men den vigtigste er at lige nu vil jeg bare gerne læse alt og intet på samme tid. Så derfor vil jeg ikke tvinge mig selv til at lave en tbr for august måned, som jeg ved, jeg alligevel ikke kommer til at overholde. Jeg vil derimod med jævne mellemrum tage et kig på mine reoler samt de bøger jeg har lånt fra biblioteket og vælge hvilken bog jeg gerne vil læse. Denne metode har indtil videre gjort at jeg har fået læst 18 bøger, og vi er ikke engang halvvejs i måneden endnu. Det er jeg rigtig glad for, jeg var nemlig bange for at august ville blive en sløv læsemåned, nu hvor min ferie er slut, men det ser heldigvis ikke ud til at være tilfældet.
Så min tbr for august bliver, hvad enten jeg lige falder over på mine reoler og på biblioteket. Og jeg løber i hvert fald ikke tør for læsestof lige med samme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar