Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

søndag den 25. august 2019

FairyLoot #25 - Magic in the City Juli 2019


Jeg modtog julis FairyLoot boks ret hurtig og samme dag som julis Illumicrate boks, men desværre manglede spoiler kortet fra FairyLoot boksen. Det er måske ikke det store men jeg bruger det både til at tjekke at alle tingene er der og til mine unboxings her på bloggen. Desuden kan jeg rigtig godt lide artprintet på forsiden. FairyLoot var så søde at sende mig et spoiler kort med posten, så nu kan jeg derfor komme igang med min unboxing.

Månedens tema var Magic in the City, og da jeg er en sucker for alting magisk var jeg ret spændt på denne boks. Desværre var det ikke alle ting, der ramte plet hos mig, men den indeholdte også nogle fede ting.


Første ting i boksen var et Shadowhunters Ceramic Mug. Det er designet af Taratjah, som jeg synes lave nogle fede ting, og som er med karakterer Cassandre Clares Shadowhunter serie. Jeg har læst lige præcis én af bøgerne i serien, og jeg ved ikke om jeg kommer til at læse videre. Det må vi få at se. Jeg synes at kruset er flot og jeg kan virkelig godt lide de blå farver, selvom jeg ikke er den største fan af fandommen.


Næste ting var Nine-tailed Mug Rug, som var inspireret af månedens bog. Det er en stofcoaster, som jo passer fint til kruset. Jeg ved ikke om jeg lige kommer til at bruge den som coaster, da jeg ikke er så vild med at den er af stof. For hvad nu hvis man spildte på den og ødelagde den! Den er designet af @obsidiayan.


Endnu en gang var der et duftlys med, også holdt i en smuk blå farver. Dette er lavet af @acourtofcandles og er inspireret af bogen A Curse so Dark and Lonely af Brigid Kemmerer, som jeg glæder mig utrolig meget til at læse. Lyset dufter af bomuld, kanel og vanlilje. Jeg er bare ikke vild med kanel, så jeg kommer højst sandsynligt ikke til at brænde det. Så dette lys er ikke lige noget for mig, desværre.


Der var også et pin banner med i denne boks, som er inspireret af The Percy Jackson serien af Rick Riordan. Jeg er vild med farverne og motivet, så jeg kommer nok ikke til at sætte pins på den. Men jeg skal helt klart finde et sted at hænge den. Den er designet af @inkandwonder.designs.


Den næste ting jeg fiskede op af boksen var denne Harry Potter inspireret halskæde. Den forestiller nogle af forretningerne af Diagon Alley samt dragen fra Gringotts. Jeg synes at designet er meget fint. Den er designet af @bookmarkd.tattoos.


Der var også en pung til mønter, som jeg højst sandsynlig ikke kommer til at bruge. For det første er den al for stor og for det andet opbevarer jeg allerede mine mønter i min pung, hvis jeg har nogle. Den er holdt i en lilla nuance og med et citat fra The Girl at Midnight af Melissa Grey, og så er den designet af @nutmegandarlo.


Den næste ting var en lykkekage, som jeg synes er en lidt mærkelig ting at modtage i en boks. Det var ikke lige noget for mig.


De to samletarotkort var denne gang Ron og Luna fra Harry Potter universet. Min Ron havde desværre fået et lille buk i det ene hjørne, men ellers synes jeg at de var virkelig fede.


Boksen indeholdte også et erstatningstørklæde for en tidligere boks. Det oprindelige tørklæde havde et par stavefejl og FairyLoot fik derfor produceret et nyt, som de har sendt ud. Jeg er stadig vild med tørklædet, jeg synes at det er mega smukt og kommer helt sikkert til at bruge det, når vejret bliver lidt køligere.


Så er vi kommet til månedens bog, som var Wicked Fox af Kat Cho. Det er en asiatisk inspireret fantasy roman, som lyder meget interessant. Den er signeret af forfatteren og har pink sprayed sider. Som altid var der også et brev fra forfatteren, månedens FairyScoop og bogmærke.


Alt i alt var denne boks lidt en blandet oplevelse. Nogle ting kommer jeg helt sikkert til at bruge, mens andre gør jeg ikke. Næste tema er Things Are Not What They Seem, som er et meget åbnet tema, men den har nogle fede fandoms med blandt andet Lord of the Rings og The Lunar Chronicles, så den lyder meget interessant.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar