Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

torsdag den 1. august 2019

Juli 2019


Jeg havde en uges ferie først i juli og det var simpelthen skønt. Min mor og jeg var ude at shoppe en af dagen (vi har en tradition med at tage af sted to gange om året og det er simpelthen så hyggeligt). Derudover var hele familien til Landskuet i Herning, og vi var også en tur til Hauge Marked. Ellers stod den på ren afslapning, hvilket var skønt og tiltrængt.
Ellers har juli stået på arbejde, en biograftur, min mors fødselsdag, som vi fejrede med en god middag, havearbejde samt læsning. Jeg fik også ryddet op i mine bøger og omorganiseret dem, og jeg er virkelig glad for slutresultatet.

I juli fik jeg læst 32 bøger, hvor 5 blev hørt som lydbog. I alt fik jeg læst 6.736 sider. Det har været en rigtig god læsemåned, og jeg håber at august bliver mindst lige så god.

Den korteste bog jeg læste i juli var Hit-Girl i Hollywood del 3 af Kevin Smith og Pernille Ørum på 32 sider. Den længste bog jeg læste var De Tolv af Justin Cronin på 752 sider.

Jeg læste flere gode bøger i løbet af juli, heriblandt De TolvSorcery of Thorns samt Aurora Rising. Derudover fik jeg genlæst nogle favoritter som Den forkerte dødKampen om sommersværdetNevernightKvasers blod samt Ondskabens engel.

Jeg havde store forventninger til Ternet Ninja 2, og der var flere ting som jeg godt kunne lide, heriblandt dynamikken i familien samt at Onkel Stewart hægtede sig på deres ferie var mega sjovt. Jeg var til gengæld ikke vild med alle tøse og bøsse "jokes". Det var bare ikke sjovt og selv om der bliver kommenteret på det til slut, var det lidt for sent for mig.
Jeg havde også forventninger til Loppernes Herre, men jeg fandt den desværre ikke lige så god og sjov som de tidligere bind.

I august skal jeg deltage i N.E.W.T.s Magical Readathon, og jeg glæder mig helt vildt. Min tbr kan allerede ses på bloggen lige her. Derudover vil jeg gerne i gang med at gå ture igen, så det vil jeg også fokusere på.


Læste bøger:
Clive Barker: The Hellbound Heart
Nicole Boyle Rødtnes: Sort Blod (Zombie jæger #1)
Nicole Boyle Rødtnes: Knuste Kranier (Zombie jæger #2)
Nicole Boyle Rødtnes: Friske lig (Zombie jæger #3)
Nicole Boyle Rødtnes: Kæmpens kød (Zombie jæger #4)
Amie Kaufman & Jay Kristoff: Aurora Rising (The Aurora Cycle #1)
Lars-Henrik Olsen: Kvasers blod (Erik Menneskesøn #3) (lydbog)
Kenneth Bøgh Andersen: Den forkerte død (Den Store Djævlekrig #3) (lydbog)
Justin Cronin: De Tolv (The Passage #2)
Nicole Boyle Rødtnes: Campens fald (Zombie jæger #5)
Nicole Boyle Rødtnes: Døde venner (Zombie jæger #6)
Nicole Boyle Rødtnes: Kemikerens løgne (Zombie Jæger #7)
Nicole Boyle Rødtnes: Verdens ende (Zombie-jæger 8)
Kevin Smith & Pernille Ørum: Hit-Girl i Hollywood del 3
Kevin Smith & Pernille Ørum: Hit-Girl i Hollywood del 4
Nicole Boyle Rødtness: Rådne soldater (Zombie-jæger - Den nye verden #1)
Nicole Boyle Rødtness: De dødes mission (Zombie-jæger - Den nye verden #2)
Nicole Boyle Rødtness: Menneskenes bedrag (Zombie-jæger - Den nye verden #3)
Nicole Boyle Rødtness: Den sande fjende (Zombie-jæger - Den nye verden #4)
Dav Pilkey: Loppernes herre (Hundemand #5)
Henriette Rostrup: Søen
Margaret Rogerson: Sorcery of Thorns
Anders Matthesen: Ternet Ninja 2 (Ternet Ninja #2)
Rick Riordan: Kampen om sommersværdet (Magnus Chase og de nordiske guder #1) (lydbog)
Lars Kramhøft: Portal
Jay Kristoff: Nevernight (The Nevernight Chronicle #1)
Lars-Henrik Olsen: Gudernes Skæbne (Erik Menneskesøn #4) (lydbog)
Phil Hester & John McCrea: Mythic Volume 1
Nicole Boyle Rødtnes: Ekspeditionen (Zombiekrigen #1)
Nicole Boyle Rødtnes: Forræderi (Zombiekrigen #2)
Nicole Boyle Rødtnes: Overlevelsens pris (Zombiekrigen #3)
Kenneth Bøgh Andersen: Ondskabens engel (Den Store Djævlekrig #4) (lydbog)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar