Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

søndag den 5. januar 2020

December 2019


[Snedkerens Hemmelighed & Asaphs Rige er anmeldereksemplarer fra Eva Egeskjold // Væddermændenes nat er et anmeldereksemplar fra Turbine]

Så blev det december, og derfor tid til jul, hygge og ferie. Arbejde var også rigtig spændende, og jeg glæder mig til at komme i gang igen i næste uge. Juledagene var også rigtig dejlige og det var rart at få slappet lidt af. Det var tiltrængt.

December var også en rigtig god læsemåned, hvor jeg fik læst 31 bøger, hvoraf 6 blev hørt som lydbøger, og der var også en stak tegneserier imellem. I alt blev det til 7.567 sider.

Den længste bog var Gemina 659 sider, mens den korteste var Stormesteren, som kun var 46 sider lang.

Jeg havde flere gode læseoplevelser i december heriblandt Snedkerens HemmelighedAsaphs Rige,
Væddermændenes nat og Nemesis. Jeg fik også genlæst en del gode bøger i december, hvilket jeg var glad for.

Jeg var ikke så vild med Ophav - det var bare ikke lige en bog for mig, da jeg fandt den en smule intetsigende. Til gengæld var den hurtig at læse, da kapitlerne var utrolig korte.

Månedens overraskelse var Skyggedanseren. Jeg vidste godt på forhånd, at den ville ramme lige i hjertekulen, og at jeg ville blive både vred, oprørt og føle afmagt, når jeg læste den. Det er en virkelig god, men også meget barsk bog.

Jeg håber at januar byder på vejr, som man kan gå lange ture i (ellers skal jeg ud og købe noget regntøj). Jeg har en del bøger, som jeg gerne vil læse her i 2020, så det er bare med at komme i gang. Jeg glæder mig også til at komme i gang med at træne igen (jeg har holdt pause her i juleferien), men skal til at i gang igen, da jeg savner det. Jeg skal også til et Malene Sølvsten event, som jeg glæder mig utrolig meget til.


Læste bøger:
Eva Egeskjold: Snedkerens Hemmelighed (Næslandet #3) (anmeldereksemplar)
Michael Kamp: Kaninmanden (Tænkehatten Præsenterer #2)
Amie Kaufman & Jay Kristoff: Gemina (The Illuminae Files #2) (lydbog)
Marjorie M. Liu & Sana Takeda: Haven (Monstress #3)
Marjorie M. Liu & Sana Takeda: The Chosen (Monstress #4)
Slim nr. 7
Benni Bødker & John Kenn Mortensen: Julebestiariet
Don Rosa: Her er dit liv, Joakim (Her er dit liv, Joakim #1)
Kenneth Bøgh Andersen: Julemandens Død (lydbog)
Ryan T. Higgins: Da Boris blev julebjørn
Eva Tind: Ophav
Malene Sølvsten: Ravnenes hvisken 2 (Ravnenes hvisken #2) (lydbog)
Don Rosa: Her er dit liv, Joakim - Bind II (Her er dit liv, Joakim #2)
Amie Kaufman & Jay Kristoff: Obsidio (The Illuminae Files #3) (lydbog)
Eva Egeskjold: Asaphs Rige (Næslandet #4) (anmeldereksemplar)
Skottie Young: Madly Ever After (I Hate Fairyland #1)
Skottie Young: Fluff My Life (I Hate Fairyland #2)
Skottie Young: Good Girl (I Hate Fairyland #3)
Skottie Young: Sadly Never After (I Hate Fairyland #4)
Jay Kristoff: LIFEL1K3 (Lifelike #1) (lydbog)
Frank Miller: The Hard Goodbye (Sin City #1)
Raven Gregory: The Theater
Neil Gaiman: Hansel and Gretel
Tobias Stenbæk Bro: Væddermændenes nat (Et varsel om Storm #1) (anmeldereksemplar)
Chris Carter: Nemesis (Robert Hunter #10) (lydbog)
Malene Sølvsten: Verden styrter (Ravnenes hvisken #2.5)
Sara Omar: Skyggedanseren
Det ukendte
Dennis Jürgensen: Stormesteren
Dennis Jürgensen: Snevampyren
Ungt blod

Ingen kommentarer:

Send en kommentar