Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

fredag den 7. april 2023

Nye bøger #91 - tilføjelser i marts


[Indeholder anmeldereksemplarer]

Jeg er ikke på et decideret book buying ban, men jeg har forsøgt at begrænse mit bogindkøb. Det resulterede i at i februar købte jeg ingen bøger overhovedet. I marts er det blevet til 5 bøger, men det er faktisk kun den ene af dem, som jeg har købt i marts. To af dem købte jeg sidste år, mens de to andre er anmeldereksemplarer fra forlag.


Ubuden er Teddy Vork nyeste udgivelse, og det er en skræmmende god novellesamling. Bogen er et anmeldereksemplar fra forlaget.
Mørkets tjener af Anne Elvedal er en forrygende afslutning på Dødens spil trilogien. Bogen er et anmeldereksemplar fra forlaget.


Sidste år bestilte jeg Illumicrate special editions af House of Earth and Blood og House of Sky and Breath. Det er nogle virkelig fine udgaver, og nu hvor der endelig er kommet udgivelsesdato på den tredje bog, har jeg planer om at genlæse den første bog og endelig får læst bog 2, når vi kommer lidt tættere på udgivelsesdatoen.


Smoulder af Laurell K. Hamilton er den 29. bog om Anita Blake, som udkom d. 21. marts. Jeg mangler en del bøger, før jeg når til den her, men jeg håber, at jeg får læst en god stak i serien i år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar