Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

lørdag den 3. juni 2023

Nye bøger #93 - tilføjelser i maj


[Indeholder anmeldereksemplar]

Maj blev et lille bookhaul på 6 bøger, som mest bestod af forudbestillinger, som dumpede ind af døren og et enkelt anmeldereksemplar.


Fra forlaget Calibat modtog jeg Astrid B.Z. Madsens Udfordret, som er andet bind om drengen Allister Jensen og slægtsknoglerne. Jeg har allerede læst bogen, som var underholdende, og der kommer en anmeldelse her i starten af juni.


Fra Saxo modtog jeg to forudbestillinger og en bog, som har været i restordre. 
Bøgerne var: 
Fourth Wing af Rebecca Yarros, som jeg er meget spændt på, for den har godt nok været hypet op på SoMe. 
Magic Bites af Ilona Andrews, som er urban fantasy og en bog, jeg har haft et godt øje til i et stykke tid.
Flænger i tiden af Bettina & Nathali Liane, som jeg har store forventninger til.


For længe siden bestilte jeg FairyLoots udgaver af de første to bøger i Crescent City
House of Earth and Blood og House of Sky and Breath af Sarah J. Maas, og nu er de endelig kommet. Og hold dog kæft, hvor er de smukke! De er virkelig lækre, og jeg er så glad for, at de nu skal stå på mine reoler.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar