Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

torsdag den 29. juni 2023

Sommer tbr


[Når frosten kommer er et anmeldereksemplar fra Superlux]

Sidste år lavede jeg en juli/sommer tbr, og har jeg lyst til at gøre igen. Det er også evigheder siden, jeg sidst har lavet en tbr, så jeg synes at det er ved at være på tide. 
Udvælgelsesprocessen har været hård, for der er virkelig mange bøger, som jeg ønsker at læse, men jeg har fået skåret stakken ned til 16 bøger. Det er en god blanding af lange og kortere bøger, og genremæssigt står den på fantasy, horror, science fiction og dystopier. Helt perfekt til min sommerlæsning :)

Bøgerne er (i tilfældig rækkefølge):
  • I Who Have Never Known Men af Jacqueline Harpman (188 sider)
  • Blodets Nætter af Steen Langstrup (183 sider) - genlæsning
  • Kat af Steen Langstrup (170 sider) - genlæsning
  • The Last Laugh af Mindy McGinnis (376 sider) - anden bog og sidste bog i The Initial Insult
  • Den røde enkes løfte af Nicole Boyle Rødtnes (428 sider) - tredje og sidste bog i Rød og Blå
  • Jordskælv af Christian Engkilde (479 sider) - tredje og sidste bog i Pandora
  • Fourth Wing af Rebecca Yarros (500 sider) - første bog i The Empyrean
  • In the Lives of Puppets af TJ Klune (420 sider) 
  • The Burning God af R.F. Kuang (622 sider) - tredje og sidste bog The Poppy War
  • Når frosten kommer af Aske Munk-Jørgensen (321 sider)
  • Lost in the Moment and Found af Seanan McGuire (146 sider) - ottende bog i The Wayward Children
  • Haunting Adeline af H.D. Carlton (596 sider) - første bog i Cat and Mouse 
  • Flænger i Tiden af Nathali og Bettina Liane (515 sider) - tredje bog i Awen serien
  • The Deep af Nick Cutter (395 sider)
  • Incubus Dreams af Laurell K. Hamilton (839 sider) - tolvte bog i Anita Blake serien
  • Dead Beat af Jim Butcher (442 sider) - syvende bog i The Dresden Files
I alt bliver det til 6.620 sider. Jeg glæder mig virkelig meget til at komme i gang, og heldigvis er der ikke længe til at juli begynder.

I år går bloggen ikke på sommerferie, da jeg har fået skrevet en god stak anmeldelser, som vil udkomme hver tirsdag og torsdag, så læs endelig med :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar