Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

fredag den 20. oktober 2023

TBR til Dewey's 24 Hour Readathon


Dewey's 24 Hour Readathon starter i morgen lørdag kl. 14 og slutter igen søndag kl. 14. Det er utrolig længe siden, at jeg har haft mulighed for at kunne deltage, for enten har jeg været på arbejde eller har haft andre aftaler, men denne gang har jeg intet i kalenderen. 
Så derfor har jeg forberedt en tbr stak, og denne gang har jeg faktisk et tema, nemlig horror. Jeg ved ikke, om jeg når dem alle, men så har jeg noget at vælge imellem.
Jeg kommer nok ikke til at læse alle 24 timer, jeg tror ikke, at jeg kan holde mig vågen, men jeg vil i hvert fald læse så meget som muligt.

Min tbr består af en blanding af kortere romaner, en novellesamling og mangaer:
  • Things Have Gotten Worse Since We Last Spoke af Eric LaRocca (114 sider)
  • Tender Is the Flesh af Agustina Bazterrica (219 sider)
  • What Moves the Dead af T. Kingfisher (165 sider)
  • Slasher Girls & Monster Boys (389 sider)
  • Shiver af Junji Ito (400 sider)
  • Uzumaki af Junji Ito (653 sider)
  • Gyo af Junji Ito (398 sider)

Som altid vil jeg lave et blogindlæg herinde, som løbende vil blive opdateret. Jeg vil ligeledes forsøge at være aktiv på Instagram (@pthoustrup). 

Jeg glæder mig til en weekend i bøgernes tegn :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar