Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

søndag den 18. oktober 2020

Illumicrate #18 - Sinister Surroundings September 2020

Det er endnu en gang blevet tid til en Illumicrate unboxing. Temaet for september er Sinister Surroundings.


Den første ting er dette pudebetræk fra @sallteas, og som forestiller karakterer fra Caraval trilogien. Designet er flot og kvaliteten er god.


Jeg har længe været vild med de krus, som Illumicrate står bag. De er i en virkelig god kvalitet, og de forskellige design er også rigtig flotte. Det gør sig også gældende for dette krus, som @rosiethorns88 står bag. Den er inspireret af Uprooted af Naomi Novik, som er en bog jeg stadig har til gode. Jeg er vild med det orange/gyldne farvevalg, som giver en fed efterårsvibe.


Den næste ting er dette penalhus/pung, som er inspireret af Ninth House af Leigh Bardugo. Jeg synes at designet er lidt for enkelt, men jeg kan godt lide farverne. Designeren er @forensicsandflowers.


@god.lings står bag dette fine træbogmærke, som er baseret på Kingdom of Souls.


@noonedesigns har designet denne Howlers halskæde, som selvfølgelig stammer fra Red Rising serien af Pierce Brown.


I boksen var der også denne tumbler, som manglede fra en tidligere boks. Jeg kan ikke lige huske, hvem der har lavet den og hvilken fandom den er baseret på. Men den er både fin og brugbar.


@stacey.mcevoy.caunt står som sædvanligt bag månedens pin, og jeg synes at hun gør et super godt job. Jeg er i hvert fald vild med hendes designs.


Månedens bog er A Deadly Education af Naomi Novik. Handlingen foregår på en magisk skole, hvor hovedpersonen har svært ved at styre sine mørke kræfter, og allerede der er jeg interesseret. 


Endnu en fin boks fra Illumicrate med nogle flotte ting i god kvalitet, samt en bog, som jeg glæder mig til at læse. Næste problem bliver bare at finde tid til den (og de mange andre bøger, som jeg gerne vil læse).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar