Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

søndag den 4. oktober 2020

Nye bøger #64 - tilføjelser i september

[Indeholder anmeldereksemplar]

9 bøger blev det til i løbet af september. 4 af dem har jeg modtaget fra forlag og forfattere, og jeg vil bare sige tusind tak for at sende dem min vej. Jeg glæder mig til at læse dem.



Gutkind forlag har sendt mig Kristina Stoltz' nye roman Paradis først, som både var signeret og kom med et brev fra forfatteren. 

Forfatter Søren Poder har sendt mig hans nyeste roman På røven gennem natten, som henvender sig til unge. 


Jeg har også modtaget Udød af forfatter Ruben Greis, som handler om zombier, så den er jo perfekt oktober læsning.


Fra Forlaget Facet har jeg modtaget Gravslægt, som er den sidste bog i Nicole Boyle Rødtnes' serie Skeletter i skabet. Det var den første serie, jeg læste af hende, så det er fedt at genbesøge den igen efter flere år.


Jeg forudbestilte Louise O'Neills nye roman After the Silence, som jeg ser frem til at prøve kræfter med.


Fra Illumicrate har jeg fået ya sci-fi romanen The Space Between Worlds af Micaiah Johnson.

FairyLoot har lavet nogle virkelig fede udgaver af Pierce Browns oprindelig Red Rising trilogi. Jeg synes, at de er så smukke og gennemførte i designet. Jeg mangler at få læst bog 3, men det håber jeg, at jeg snart får gjort, for det er en rigtig god serie. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar