Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

søndag den 14. marts 2021

Tome Topple Readathon TBR // runde 14


[Akkanas gåde er et anmeldereksemplar fra Tellerup // Geminiderne er et anmeldereksemplar fra Gyldendal]

Jeg føler det er virkelig længe siden, jeg har deltaget i et readathon, og en søgning her på bloggen har da også vist, at det sidste readathon jeg deltog i, var Dewey's 24 Hour Readathon tilbage i oktober. Det er immervæk ved at være et stykke tid siden.

Heldigvis byder marts på en ny runde Tome Topple Readathon. Det plejer at være et meget hyggeligt readathon, hvor man fokuserer på at læse 500+ siders romaner (de såkaldte tomes eller på dansk murstensromaner). Hvis bare en bogs udgave er på 500 sider tæller den med (og det kommer jeg til at udnytte).
Readathonet løber fra mandag d. 15 marts og til og med søndag d. 28 marts. Det er Sam fra Thoughts on Tomes, der står og deres video kan ses lige her.

Som altid er der nogle læseudfordringer, som man kan basere sin tbr på, men jeg har valgt at se bort fra dem, da jeg har nogle bøger, som jeg virkelig gerne læse. 


Min tbr:
  • Akkanas gåde af Boris Hansen (594 sider). Jeg har stadig ikke fået læst denne bog, men 2021 bliver året hvor det sker.
  • Darkdawn af Jay Kristoff (500 sider). Jeg har faktisk læst denne bog før, men jeg vil gerne læse den igen.
  • Geminiderne af Nanna Foss (465 sider). Den gamle udgave er på 656 sider, men jeg læser Reboot udgaven. 
  • A Court of Wings and Ruin af Sarah J. Maas (720 sider). Jeg har endnu ikke læst denne bog, og jeg aner virkelig ikke hvorfor. 
I alt bliver det til 2.279 sider, hvilket ser ud som virkelig meget, men hvis jeg deler siderne ud over de 14 dage bliver det til 162,79 sider om dagen. Det skulle være til at klare. Jeg krydser i hvert fald fingre for det, og du kan læse om det i en opsummering, som kommer når readathonet er ovre.


Deltager du i Tome Topple?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar