Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

søndag den 29. august 2021

Currently reading #21


Jeg har haft nogle travle uger efter jeg vendte tilbage på arbejde efter sommerferie, så derfor sætter jeg meget høj pris på mine weekender lige i øjeblikket. De bliver nemlig lige for tiden brugt til at lade op til den kommende uge. Og jeg lade bedst op med en god bog i hånden. Lige nu er jeg på besøg hos mine forældre, så det er en ren dobbeltbonus i form af både gode bøger og dejlig familiehygge. 

Jeg har netop færdiglæst An Ember in the Ashes af Sabaa Tahir, og jeg er derfor så klar til at læse videre i serien - forhåbentlig får jeg begyndt på den næste bog i september.
Derudover er jeg også i gang med Udvikling af Teri Terry, som er en af de bøger, som jeg gerne vil læse inden 2022. Jeg håber, at jeg enten kan blive færdig i dag eller i morgen. 

Hvad læser du for tiden?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar