Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

mandag den 11. oktober 2021

Tome Topple Round TBR // runde 15


Sam fra Thoughts on Tomes har arrangeret en ny runde Tome Topple Readathon, som løber fra mandag d. 18. oktober til og med søndag d. 31. oktober.
Kort sagt drejer det sig om at læse murstenromaner, altså bøger over 500 sider.
Jeg har planer om at deltage endnu en gang, da jeg har nogle murstensromaner, som jeg meget gerne vil læse i år. Jeg trækker min tbr fra denne liste, for det er jo helt oplagt at læse nogle af bøgerne her. 


Min tbr er:
  • A Court of Wings and Ruin af Sarah J. Maas på 705 sider.
  • Middelgame af Seanan McGuire på 528 sider.
  • The Stand af Stephen King på 1325 sider.
Hvis jeg får læst alle tre bøger i løbet af de 14 dage bliver det til 2.558 sider i alt eller 182,71 sider om dagen. Jeg håber, jeg kommer igennem stakken, især fordi det er bøger, som jeg virkelig gerne vil læse i år. Som altid skriver jeg en opsummering, når readathonet er ovre, og så må vi se om jeg er kommet i mål. 


Deltager du i Tome Topple?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar