Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

fredag den 6. maj 2022

Nye bøger #82 - tilføjelser i april


Det er blevet tid til endnu et bookhaul, og denne gang har jeg 5 bøger, som jeg gerne vil vise frem. 


Forlaget Falco har været så søde at sende mig Opiumskrigen af R. F. Kuang, som jeg glæder mig virkelig meget til at læse. Jeg krydser fingre for, at jeg nå det her i maj.

Fra Forlaget Klippe har jeg modtaget Nordlys af Eva Munk, som er tredje bog i Grøn Klode. Jeg har allerede læst den (hold øje med anmeldelsen - den kommer snart), og jeg elsker virkelig A.K..


Jeg købte Jekyll & Hyde genfortalt af Kenneth Bøgh Andersen, som jeg er meget spændt på. Kunne virkelig godt lide Frankenstein genfortalt, da jeg læste den tidligere på året.
En veninde ryddede op i sine bøger, og af hende fik jeg Natdværgen af A. Rune, som jeg har kigget på i et par år, men som jeg endnu ikke har fået læst. Nu har jeg chancen.
Gopler ældres baglæns af Nicklas Brendborg har jeg allerede læst, men jeg ville gerne eje den, så jeg købte den, da han afholdte sit foredrag på biblioteket (det var for resten mega godt).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar