Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

søndag den 6. september 2020

A Darker Shade of Magic - Illumicrate Collections


For snart længe siden bestilte jeg Illumicrates A Darker Shade of Magic, som er en special edition boks, som de har lavet i samarbejde med V. E. Schwab. Jeg har set frem til at modtage den, for den sidste special edition boks jeg fik, var mega fed (se mere her).
Så mine forventninger var forståelig nok meget høje, og jeg må sige at de blev i den grad opfyldte. 


Den første ting er dette virkelig flotte tæppe, som er alt for stort til at kunne fotografere i sin helhed. Den forestiller de fire forskellige London'er fra serien, og jeg er vild med både designet og farvevalget. Nu glæder jeg mig til at det bliver efterår, så jeg kan tage det i brug.
Det er designet af @yoshiyositani.


Jeg er virkelig vild med disse dustcovers, der er designet af @rosiethorns88. Desværre passer de ikke til de udgaver af serien, som jeg allerede ejer, men derimod til det nye format som Illumicrate har udgivet. Derfor håber jeg, at det på et tidspunkt bliver muligt at købe de to andre i serien. Ellers kan jeg vel altid sætte dem i ramme og hænge dem op et sted. De fortjener nemlig at blive vist frem og beundret.


Den her plakat er allerede skabt til at hænge på væggen, så det er jo meget smart. Endnu en gang er jeg vild med designet og farverne. De er simpelthen så flotte sammen. 
Plakaten er designet af @rowatree.


Den var også denne fine pin med i boksen. Den er rimelig stor og tung i det, og den vil tage sig virkelig godt ud på mit pinbanner. Igen er jeg vild med designet, som @stacy.mcevoy.caunt står bag.


Den næste ting var denne mikrofiberklud, som jeg kan bruge til at rense mine briller med. Farverne er måske lidt mørke i det efter min mening, men det er blot en lille detalje, for jeg mangler en ny pudseklud. Den er designet af @victoriaying


@monolimeart har lavet disse akrylfigurer af karakterne fra bøgerne samt forfatteren. Jeg synes, at det er en virkelig sjov ide, og de er virkelig flotte. De vil pynte på min reol.


Jeg elsker, når jeg får en ny bogpose/book sleeve, og denne her er simpelthen så flot. Den har en lækker læderfølelse og en god størrelse. På den ene side er der et artprint, der er designet af @itslopez, mens den anden side har et citatdesign som @chattynora står bag.


Bogen er selvfølgelig A Darker Shade of Magic af V. E. Schwab, og den er virkelig lækker. Jeg kan godt lide det forholdsvise enkle coverdesign (og jeg kan jo altid bruge det tilhørende dustcover, hvis jeg vil peppe den lidt op.) Siderne er sløvfarvet, så de passer til designet og bogen er signeret af forfatteren. Derudover er der nogle illustrationer indeni af @rudebeetle


Dette er en virkelig fed og gennemført boks. Jeg er vild med alle tingene, kvaliteten er høj og designene er smukke. Jeg er virkelig glad for, at jeg valgte at købe denne boks, for det var helt igennem en positiv oplevelse. Jeg har været lidt skuffet over deres månedlige bokse på det seneste, men de special editions som jeg har købt, har virkelig ramt plet efter min mening.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar