Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

søndag den 9. maj 2021

Nye bøger #71 - tilføjelser i april


Jeg fik slet ikke købt nogle bøger i løbet af april (jeg regner dog med at tage revanche i løbet af maj). Til gengæld modtog jeg to bøger og vandt en tredje i en konkurrence, og tusind tak for det. 


Fra Turbine modtog jeg Arven fra fortiden, som er anden bog i serien Awen skrevet af Nathali og Bettina Liane. Jeg har læst den, og den var virkelig god. Jeg glæder mig rigtig meget til den næste bog (selvom der nok kommer til at gå lidt tid før den udkommer).


Jeg fik De kroniske syge - 25 fortællinger om at være ung med kronisk sygdom af en veninde, og den glæder jeg mig til at læse.


Jeg vandt Kraften af Naomi Alderman i en konkurrence som Forlaget Alhambra kørte på deres Instagram. Det var en mega dejlig overraskelse, og jeg er meget spændt på at læse den.

Har du tilføjet nogle spændende bøger til din reol for nylig?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar