Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

søndag den 2. maj 2021

April 2021


[Stormflod er et anmeldereksemplar fra forfatteren // Ursiderne er et anmeldereksemplar fra forlaget // Arven fra fortiden er et anmeldereksemplar fra forlaget]

April startede ud med påskeferie og hygge med min familie. Derefter bød den på mere hjemmearbejde, men sidst i måneden åbnede bibliotekerne næsten normalt op igen, som for mig betød, at jeg var mere på biblioteket end jeg har været de sidste par måneder. 
Jeg var også nogle ture i haven, og er så klar på mere (så længe det ikke regner).
Den sidste weekend i april deltog jeg i ReopenReadathon og Deweys Readathon, og det var så dejligt at bruge en weekend på at læse.
_________

April var en fantastisk læsemåned, hvad angår antal læste bøger og antal læste sider.
Jeg fik læst 31 bøger på i alt 7.700 sider. 2 af bøgerne blev hørt som lydbøger. 
Jeg fik også færdiglæst 6 serier, og kom videre eller begyndte på hele 10 serier

Den længste bog jeg læste var Inkdeath på 699 sider. Den korteste var Myrer60 sider.

Jeg læste rigtig mange gode bøger i løbet af måneden, hvilket var utrolig dejligt. Jeg vil derfor gerne kort fremhæve UlvevilderenThe Female of the SpeciesTi knive i hjertetMyrerStormflodArven fra fortidenOrgasmebogen og Ursiderne.

Jeg var desværre knap så begejstret for Slægternes fejde eller Tilbage til Izola. Jeg synes at serierne startede stærke ud, men slutningerne var ikke noget for mig.
_________

Mine planer for maj er havearbejde, læsning, blogarbejde samt at Marie Kondo'e mit hus (eller i hvert fald nogle af mine værelser). De sidste par måneder har jeg løbende ryddet op og ud i mine ting, og det vil jeg gerne gøre i større stil her i maj (og eventuel juni). Det er sådan en rar følelse, at få ryddet op i mine ting og få sørget for at de har en fast plads. 


Læste bøger:
Katherine Rundell: Ulvevilderen 
Mindy McGinnis: The Female of the Species 
Line Wenzel: Slægternes fejde (Mindelandet #3) 
Sarah Andersen: Adulthood Is a Myth (Sarah's Scribbles #1) 
Sarah Andersen: Big Mushy Happy Lump (Sarah's Scribbles #2) 
Sarah Andersen: Herding Cats (Sarah's Scribbles #3) 
StineStregen: Venner for altid ... agtigt (Myntes Dagbog #4) 
Nora Dåsnes: Ti knive i hjertet 
Mikael Schneider: Op af stolen!: gode råd til at undgå stillesidning 
Kazu Kibuishi: Elverprinsen (Amulet #5) 
Jane Ibsen Piper: Den lille guide til minimalisme 
Jeff Lemire & Dustin Nguyen: Machine Moon (Descender #2) 
Jeff Lemire & Dustin Nguyen: Singularities (Descender #3) 
Christian Engkilde: Vulkanvinter (Pandora #1) 
Cornelia Funke: Inkspell (Inkworld #2) (lydbog)
Kenneth Bøgh Andersen: Det endelige opgør (Antboy vender tilbage 3)
StineStregen: Corona 13. marts - 11. juli
Hans Joachim Offenberg: Myrer (Tænkepauser #11)
Rick Riordan: 9 fra de ni verdener (Magnus Chase og de nordiske guder)
Seanan McGuire: Come Tumbling Down (Wayward Children #5)
Eva Munk: Stormflod (Grøn Klode #1) (anmeldereksemplar)
Christina Bonde: Tilbage til Izola (Izola #3)
Nanna Foss: Ursiderne (Spektrum #3) (anmeldereksemplar)
Amanda Lovelace: The Princess Saves Herself in this One (Women Are Some Kind of Magic #1)
Amanda Lovelace: The Witch Doesn't Burn in This One (Women Are Some Kind of Magic #2)
Amanda Lovelace: The Mermaid's Voice Returns in This One (Women Are Some Kind of Magic #3)
Peter Seeberg: Rejsen til Ribe
Cornelia Funke: Inkdeath (Inkworld #3) (lydbog) 
Nathali & Bettina Liane: Arven fra fortiden (Awen #2) (anmeldereksemplar)
Kristine Tiedt: Orgasmebogen - En tegneserie om sex og lyst 199 2020 29 
Jeanette Sigtenborg Rasmussen: I krig (Legendens ridder #1) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar