Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

tirsdag den 1. juni 2021

Maj 2021


[Der var engang i en mørk skov er et anmeldereksemplar fra Turbine // Nordiske Guder og De udøde er anmeldereksemplarer Alvilda]

Maj var for størstedelen en kold og regnfuld måned, så jeg kom desværre ikke så meget i haven, som jeg godt kunne have tænkt mig.
Til gengæld fik jeg endelig styr på mit hjemmebibliotek samt mit kontor. Det var virkelig dejligt. 
Jeg har også besøgt min familie, og hygget mig sammen med dem.
_________

I maj fik jeg læst 29 bøger, hvoraf 6 af dem blev hørt som lydbøger. I alt blev det til 6.250 sider.

Den længste bog var Heksejægerens bytte 606 sider, mens den korteste var En dag bliver jeg fantastikolog! på blot 48 sider.

Jeg fik læst en del gode bøger, heriblandt MyrerI morgen bliver bedre 2Den lille guide til opsparing, Night ShiftHvis vi ikke taler om detSagen om de japanske dræbergardinerNordiske GuderDe udøde samt Hviskeleg.

Desværre læste jeg også nogle mindre gode bøger som var ZombieLars 1 & 2Raketdrengen og 99 minimalistiske husråd
_________

I juni satser jeg på bedre havevejr, så jeg rent faktisk kan få gennemført nogle af mine planer.
Et andet vigtigt punkt er at jeg gerne vil i gang med at hjemmetræne igen. Jeg har holdt en rigtig lang pause, og nu vil jeg gerne i gang igen. Derudover har jeg en del bøger, som jeg gerne vil nå at læse inden for den nærmeste fremtid. Jeg vil også gerne udfordre mig selv til at læse minimum 100 sider om dagen i løbet af juni. Det kunne være en sjov udfordring. Til sidst har jeg planer om at lave en sommerferie tbr, som skal gælde i juli og august. 


Læste bøger:
Louise Haiberg: Låsen & Vogteren
Hans Joachim Offenberg: Myrer (Tænkepauser #11)
Pernille Eybye: Heksejægerens bytte (Dragernes konge #1) (lydbog)
Stephen King: Night Shift
Chris Riddell: Der var engang i en mørk skov (anmeldereksemplar)
Johan Egerkrans: Nordiske Guder (anmeldereksemplar)
Maren Uthaug: Neuroser (Striber på højkant #6)
Johan Egerkrans: De udøde (anmeldereksemplar)
Sarah Andersen: Fangs
Morten Dürr & Sofie Louise Dam: Hviskeleg
Thomas Seeberg Torjussen & Gisle Halvorsen: ZombieLars 1 (ZombieLars #1)
Thomas Seeberg Torjussen & Gisle Halvorsen: ZombieLars 2 (ZombieLars #2)
Sylvia Douyé: En dag bliver jeg fantastikolog! (Magiline #1)
Katie Jennings: Raketdrengen
Per Jepsen: Pessimisme (Tænkepauser #58)
Maren Uthaug: Kvinder (Striber på højkant #5)
Rasmus Ejrnæs: Natur (Tænkepauser #9)
Carina Evytt: Gøglerkongens sværd (Dragernes konge #2) (lydbog)
Maria Rohde Madsen: 99 minimalistiske husråd
Carina Evytt: Ouijabrættet (Mørkeræd 4) (lydbog)
Karoline Stjernfelt: I morgen bliver bedre 2: Dronningen
Gunvor Ganer Krejberg: De nye vinger (Mirja #1)
Jane Ibsen Piper: Den lille guide til opsparing
Pernille Eybye & Carina Evytt: Banneret samles (Dragernes konge #3) (lydbog)
Haidi Wigger Klaris: Blodarv (Sort Måne #1) (lydbog)
C.G. Valentin: Drageægget (Dragernes Æra #1)
Dennis Jürgensen: Mand uden ansigt (Teit og Lehmann #1)
Leonora Christina Skov: Hvis vi ikke taler om det
Dennis Jürgensen: Sagen om de japanske dræbergardiner (Spøgelseslinien #1) (lydbog)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar