Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

onsdag den 1. september 2021

August 2021


[Kvadrantiderne er et anmeldereksemplar fra Gyldendal // Dicte var her er et anmeldereksemplar fra Eva Munk og Byens Forlag // Atlantiz  er et anmeldereksemplar fra Valeta]

August blev som jeg havde forventet en pæn travl måned. 
Derfor har jeg ikke fået læst lige så meget, som jeg kunne have ønsket mig. Noget er det dog blevet til.
Jeg har heller ikke fået lavet alle de ting, som jeg gerne ville, så jeg har en del hængepartier, som jeg håber at nå i løbet af september.
_________

I løbet af august fik jeg læst 16 bøger. 4 af dem blev hørt som lydbøger. Det blev i alt til 4.014 sider.

Den længste bog, jeg læste var Kvadrantiderne 527 sider, mens den korteste var novellen The Boy Who Didn't Come Home 38 sider,

Selvom jeg ikke fik læst så mange bøger i august, var de fleste bøger jeg læste virkelig gode. De bedste var Dicte var herKvadrantiderneThe Killing Dance, I Hate Fairyland serien samt An Ember in the Ashes.

Atlantiz indeholdte nogle ret interessante tankeeksperimenter om evigt liv og overbefolkning. Jeg skulle læse tænkepausen Skam til arbejde, og derudover genlæste jeg også Skammerens datter, da den skulle bruges til samme arrangement. Det var et meget hyggeligt gensyn med Dina & co., og nu har jeg lyst til at genlæse resten af serien.

Desværre var jeg ikke særlig glad for The Night Country. Jeg blev aldrig fanget af historien eller karakterne, og den levede ikke op til de forventninger, som jeg havde efter at læst den første bog The Hazel Wood.
_________

I september skal jeg til Fantasyfestivalen, og jeg glæder mig! Jeg skal lige have de sidste detaljer på plads - jeg mangler nemlig stadig at lægge en plan for, hvad jeg gerne vil se og undersøge hvilke bøger, jeg er interesseret i. 
Derudover har jeg som sagt en del hængepartier fra august, som jeg håber at få styr på i løbet af september.


Læste bøger:
Nanna Foss: Kvadrantiderne (Spektrum #4) (anmeldereksemplar)
Eva Munk: Dicte var her (anmeldereksemplar)
Mark Manson: The Subtle Art of Not Giving a F*ck: A Counterintuitive Approach to Living a Good Life (lydbog)
Marianne Iben Hansen: Kom 
Laurell K. Hamilton: The Killing Dance (Anita Blake, Vampire Hunter #6) 
Carsten Stage: Skam (Tænkepauser #68)
Skottie Young: Madly Ever After (I Hate Fairyland #1) 
Skottie Young: Fluff My Life (I Hate Fairyland #2)
Skottie Young: Good Girl (I Hate Fairyland #3) 
Skottie Young: Sadly Never After (I Hate Fairyland #4) 
Publius Enigma: Atlantiz (anmeldereksemplar) 
Melissa Albert: The Night Country (The Hazel Wood #2) (lydbog) 
Melissa Albert: The Boy Who Didn't Come Home (The Hazel Wood #1.5) (lydbog)
Lene Kaaberbøl: Skammerens datter (Skammerens børn #1)
Sabaa Tahir: An Ember in the Ashes (An Ember in the Ashes #1) (lydbog) 
Teri Terry: Udvikling (Mørkt stof #3) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar