Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

fredag den 28. januar 2022

Currently reading #22


Jeg har fri både lørdag og søndag i denne weekend. Og derfor har jeg selvfølgelig lagt store planer. Både nogle praktiske opgaver, såsom at afrime fryser og støvsuge. Men jeg har også planer om at lave et lille minireadathon spredt ud over fredag, lørdag og søndag, hvor jeg vil forsøge at læse så meget af de bøger, som jeg er i gang med og muligvis starte en ny op. Jeg er også kommet bagud med at skrive anmeldelser, så dem håber jeg også få gjort et solid indhug i. 

Jeg er pt. i gang med to fysiske bøger og en lydbog. De to fysiske bøger er Blue Moon af Laurell K. Hamilton, som er urban fantasy og Øen af Ragnar Jónasson som er en krimi noir. Lydbogen er En episk fortælling om tis og trolddom af Kim Ace Nielsen, som er en fantasy for børn. Blue Moon er den længste af dem, så det er den jeg har størst fokus på. Øen er en bog, som jeg læser rigtig hurtigt, og derfor håber jeg også, at jeg kan starte på den næste og sidste bog Tågen inden weekenden er over. En episk fortælling om tis og trolddom er heller ikke særlig lang, så den når jeg sikkert også at blive færdig med, men så har jeg heldigvis en anden lydbog klar.

Hvad læser du for tiden?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar