Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

fredag den 7. januar 2022

Nye bøger #78 - tilføjelser i december


[Indeholder anmeldereksemplarer]

I december fik jeg samlet 8 nye bøger sammen til mine reoler (krydser fingre for at jeg kan finde plads til dem).


Fra Brændpunkt har jeg modtaget Vardekød, som er A. Silvestris nyeste bog. Silvestris bøger overrasker mig altid på den ene eller anden måde, så jeg er meget spændt på at læse den.


Gutkind har som en lille julegave sendt mig Evigheden i et siv af Irene Vallejo. Det er en bog, som jeg har overvejet at læse flere gange, da den handler om bøger, og nu har jeg chancen.


Forfatter Ruben Greis havde i november en konkurrence kørende på Instagram, som jeg var så heldig at vinde, og præminen var hans bog Udød (som er en skøn zombiefortælling), en fed T-shirt, samt bogen 100 % badass af Emil Blicfeldt og René Toft.


På Fantasyfestivalen forudbestilte jeg Sumpbaronens rejse af Christina E. Ebbesen, og som nu er kommet fra tryk. Jeg købte også en lille mulepose, og så var et lille agern smykkevedhæng med.


Juleaften fik jeg af min mor og far Kane Arkiverne, som er en trilogi af Rick Riordan bestående af Den røde pyramide, Den flammende trone samt Slangens skygge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar