Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

tirsdag den 1. marts 2022

Ambitiøs marts tbr


I et stykke tid har jeg begrænset mine bibliotekslån, fordi jeg gerne vil læse mine egne bøger, men i løbet af ganske kort tid har jeg formået at låne en ordentlig stak biblioteksbøger (og der er flere på vej!). Dem skal jeg selvfølgelig gerne have læst inden de skal afleveres igen, og jeg håber, jeg kan nå igennem de fleste i løbet af marts:

  • Højspænding livsfare af Helene Guåker
  • Unpregnant af Jenni Hendriks & Ted Caplan
  • A Kingdom of Flesh and Fire af Jennifer L. Armentrout
  • Byttedyr af Lise Villadsen 
  • Pigen fra Månehøjen af Lene Krog 
  • Mit år med ro og hvile af Ottessa Moshfegh
  • Velkommen til Pandorien af Gijé
  • Cypriens hemmelighed af Gijé
  • Jagten på Pandesien af Gijé
  • Paranorthern: and the Chaos Bunny a-hop-calypse af Stephanie Cooke
  • Homer og Langley af E. L. Doctorow
  • Herbarium af Carsten Müller Nielsen
  • The Midnight Library af Matt Haig
  • Princess Princess Ever After af Katie O'Neill
  • Au pair af Kim Fupz Aakeson & Sanne Munk Jensen
  • Genvejen af D. S. Henriksen
  • Occidentens stjerne af Benni Bødker
  • Blomsterdalen af Niviaq Korneliussen

Og skulle disse 18 biblioteksbøger ikke være nok, har jeg også valgt 6 af mine egne bøger, som jeg virkelig gerne vil læse i marts:

  • Den som hvisker af C.A. Wolters
  • House of Earth and Blood af Sarah J. Maas
  • Obsidian Butterfly af Laurell K. Hamilton
  • Carry On af Rainbow Rowell
  • Wayward Son af Rainbow Rowell
  • Any Way the Wind Blows af Rainbow Rowell

Jeg krydser fingre for, at jeg får en god læsemåned!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar