Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

fredag den 3. juni 2022

Nye bøger #83 - tilføjelser i maj


[Indeholder anmeldereksemplarer]

Majs bookhaul bliver til et lille et af slagsen, da jeg har modtaget tre anmeldereksemplarer. Jeg har dog også selv bestilt nogle bøger online, men jeg regner med at de først kommer frem engang i løbet af juni.

Jeg har modtaget en ny børnebogsserie om pigen Holly. Der er pt. udkommet to bøger i serien - Hviskeleg, bomber og en hundedyr misforståelse og Økuller, natløb og en lille hvid løgn, og de er skrevet af Pernille Bønløkke Toustrup & Sophie Souid.
Jeg har læst dem begge to, og der vil komme en anmeldelse i løbet af juni. Bøgerne er tilsendt fra Gads Forlag.

Den sidste bog er De glemte Vogtere af Andreas Boeskov, som er første bind i en ny fantasyserie for børn. Den har jeg også fået læst, og der vil ligeledes komme en anmeldelse i løbet af denne måned. Bogen er tilsendt fra Gyldendal.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar