Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

søndag den 30. april 2017

Read-A-Thon forår 2017 - Wrapup


Dewey's Read-A-Thon sluttede for nogle timer siden og som altid var det et helt igennem magisk døgn. Jeg læste indtil klokken 14, ja faktisk blev jeg ved med at læse efter at readahonet officielt var ovre. Jeg kunne simpelthen ikke lade være :) Og i aften skal jeg også læse noget mere for der står den nemlig på Warbreaker af Brandon Sanderson som har stået lidt på hold siden TomeTopple Readathon.

Men tilbage til Dewey's.
Jeg havde været på arbejde lige op til readathonet, hvilket havde indflydelse på at jeg følte mig lidt fortravlet lige da jeg skulle i gang med at læse. Men det forsvandt igen og jeg nød at slappe af med flere gode bøger. Hvor mange timer jeg læste i, er jeg ikke helt klar over, men det blev til ca 4½ timers søvn og et par timer tilbragt i sengen med en god bog. I alt fik jeg læst 9 bøger og 2/3 af Romeo and Juliet. Det giver i alt 1444 sider læste sider. Og det er jeg meget tilfreds med. Mit magiske mål lå nemlig på 1000 sider, så det fik jeg opfyldt. Jeg fik læst rigtig mange gode bøger (et andet mål) og nu får de lov til at summe rundt i min bevidsthed et stykke tid, så de rigtig kan bundfælde sig.

Det var helt dejligt at have slukket for tv'et og ignorer mobilen og så bare koncentrere sig om at læse. Det nød jeg virkelig meget, så det er noget jeg vil til at gøre lidt oftere i hverdagen. Sluk tv'et, læg mobilen i et andet rum og så bare læse og være i nuet med min bog. Det er en dejlig måde at afkoble og slappe af på.

Men jeg var selvfølgelig også på de sociale medier og rundt og besøge de forskellige blogge fra tid til anden. Og det var virkelig hyggeligt at følge andre læseres døgn og blive inspireret af hvad de havde valgt at læse. Jeg fik i hvert fald skrevet nogle flere bøger på min endeløse tbr liste ;)

Jeg håber at du havde et fantastisk læsedøgn og fik læst nogle dejlig bøger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar