Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

mandag den 22. november 2021

TBR for resten af 2021


Tilbage i august lavede jeg en liste over 10 bøger, som jeg vil gerne ville læse inden 2022, og nu er det vist på tide lige at tjekke ind og se hvordan det står til. 
Har jeg fået læst dem eller halter jeg bagefter, og skal virkelig tage mig sammen, hvis jeg skal nå at læse dem i løbet af de 6 uger, der er tilbage af 2021?

Hvis du har gættet på det sidste, ja så har du ret. Jeg har pænt travl. Jeg mangler nemlig at læse halvdelen af bøgerne på min liste. 

Men jeg vil lige nævne de bøger, som jeg allerede har fået læst:

 A Court of Wings and Ruin af Sarah J. Maas (anmeldelse kommer)

Derudover er jeg i gang med The Stand af Stephen King, og den satser jeg stærkt på at få læst færdig i november. Det er i hvert fald mit mål og fokus.

Jeg mangler derfor at læse:
A Court of Frost and Starlight & A Court of Frost and Starlight af Sarah J. Maas
Den hvide enkes død af Nicole Boyle Rødtnes
Burnt Offerings af Laurell K. Hamilton

Til sammen skal jeg læse 2.729 sider, hvilket når jeg deler dem ud på dagene indtil nytår giver 68,225 sider om dagen. Stillet sådan op burde det kunne lade sig gøre, men jeg vil alligevel arbejde på at prioritere bøgerne frem for Netflix og Youtube. 
Kryds fingre for mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar