Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

mandag den 3. oktober 2022

September 2022



September forsvandt som dug for solen eller sådan føles det i hvert fald. Jeg har haft travlt på arbejdet og energien har ikke været så høj, når jeg har været hjemme. Jeg har været til rund fødselsdag, hygget med familien, malet udestue og selvfølgelig besøgt Fantasyfestivalen.

_________

Jeg fik læst 14 bøger, hvoraf 4 blev hørt som lydbøger. I alt blev det til 4.420 sider.
Jeg synes læsningen gik meget sløjt i september, og det er jeg mega træt af, fordi jeg har så mange bøger, som jeg gerne vil læse. Samtidig vil jeg ikke gøre læsningen til en pligt, så det er lidt af en balancegang.

Den længste bog, jeg læste var mangaen Tell Me It's Real af T.J. Klune, mens den korteste var Arv 60 sider.

De bedste læseoplevelser var Hvor flodkrebsene syngerMellem Verdener - RagnarokBeskytteren samt Lore Olympus: Volume One & Volume Two.

Jeg har nogle ambivalente tanker om Et fuldstændig fantastisk fænomen og Syng, levende og døde, syng. De var bestemt ikke dårlige læseoplevelse, jeg synes blot at de havde et potentiale, som desværre ikke helt blev indfriet. 


Anmeldelser i september:
_________

Jeg vil gerne fokusere mere på min læsning i oktober, men jeg skal lige finde ud af hvordan. Det kan være jeg skal afsætte et specifikt tidsrum til det eller noget i den stil. Læsningen er mit fristed og en af de bedste måder, som jeg slapper af på, så det vil jeg meget gerne værne om.
Jeg har planer om at gå nogle efterårsture, når vejret lige tillader det.
Jeg har ligeledes nogle projekter, som jeg gerne vil arbejde lidt mere intenst.


Læste bøger:
T.J. Klune: Tell Me It's Real 
Roxane Gay: Bad Feminist (lydbog)
Delia Owens: Hvor flodkrebsene synger
Dan Rosenholm: Den nemme have
Jakob Ladegaard: Arv (Tænkepauser #96)
Hank Green: Et fuldstændig fantastisk fænomen (The Carls #1) (anmeldereksemplar) (lydbog)
Dina Kjøng Sjöblom: Mellem Verdener - Ragnarok (anmeldereksemplar)
Synne Kristine Eriksen: Beskytteren (De Tre Tyste #1) (anmeldereksemplar)
Matt Ralphs og Núria Tamarit: Heksetid
Ole Sønnichsen: One dollar man - historien om danskeren, der ændrede Anden Verdenskrig (lydbog)
Rachel Smythe: Lore Olympus: Volume One
Rachel Smythe: Lore Olympus: Volume Two
Jesmyn Ward: Syng, levende og døde, syng (Bois Sauvage #2) (anmeldereksemplar) (lydbog)
Nicole Boyle Rødtnes: Ildfugl (Skeletter i Skabet #3) (anmeldereksemplar)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar